Zarabianie przez internet w 2020 roku

0
56

Dostęp do internetu jest możliwy niemalże z każdego zakątka naszego kraju. Mówi się, że jeśli nie ma cię w internecie, to praktycznie nie istniejesz. Oprócz konsumowania dostępnych w nim treści obecnie internet to potężne narzędzie sprzedażowe. Co więc i jak sprzedawać przez internet w dzisiejszych czasach?

Możliwości jest naprawdę wiele

Jedną z wielu z form sprzedaży, jest sprzedaż wysyłkowa, w której to my posiadamy sklep internetowy, lub jesteśmy zarejestrowani na popularnych platformach sprzedażowych, a klient, rejestrując się w wybranym miejscu, kupuje towar bezpośrednio od nas. My jesteśmy w tym przypadku odpowiedzialni za stany magazynowe w naszym sklepie i my również zajmujemy się wysyłką. Wymaga to oczywiście od nas zarejestrowania działalności gospodarczej. Jest to jednak o tyle bezpieczne, gdyż wiemy, czym handlujemy i w łatwy sposób możemy rozwiązać wszelakie spory.

Trochę podobną formą sprzedaży, która będzie również wymagać od nas posiadania swojego sklepu lub rejestracji na platformie sprzedażowej jest tak zwany dropshipping. Polega on na tym, że my jesteśmy odpowiedzialni jedynie przygotowanie oferty oraz przekierowanie ruchu na nasz sklep, natomiast procesem pakowania i wysyłki zajmuje się już w naszym imieniu zewnętrzna hurtownia, której ofertę prezentujemy właśnie w naszym sklepie.

Sprzedaż naszych usług

Dodatkowo jedną z form sprzedaży oprócz produktów fizycznych, może być sprzedaż naszych usług. Jeśli świadczymy na przykład usługi graficzne albo redagowanie tekstów, czy też zajmujemy się retuszem zdjęć, to również możemy przekształcić to w sprzedaż. Wystarczy, że do naszej witryny dodamy przycisk, który przekieruje daną usługę do bramki płatniczej lub podobnie jak w przypadku produktów fizycznych założymy do naszych produktów sklep z usługami, które nasz potencjalny klient będzie mógł wrzucić do koszyka.

Sprzedając poprzez platformę sprzedażową, musimy dostosować się do panujących tam reguł i zasad, aby nie zablokowano nam konta. Podczas rejestracji na wybranej platformie akceptujemy regulamin, który wcześniej powinniśmy dokładnie przeczytać. Platformy sprzedażowe, od każdej sprzedaży naliczają sobie prowizję, która w zależności od platformy może wynosić średnio od 3 do 20%, a czasem i więcej. Plusem takich platform jest to, że praktycznie nie musimy się martwić o klientów, gdyż takie platformy potrafią ich przyciągnąć wielu każdego dnia. Nie musimy w tym przypadku reklamować naszego sklepu, na przykład płacąc za reklamy w wyszukiwarkach, a powinniśmy się skupić na atrakcyjnej dla naszego potencjalnego klienta ofercie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here