Facebook super miejsce na reklamę

0
37

Fanpage na facebooku to bardzo ciekawy sposób na reklamę swojej marki. Dzięki możliwościom oferowanym przez ten portal społecznościowy możemy dotrzeć do wielu osób z naszymi produktami za pomocą jednego kliknięcia myszką.

Fanpage na Facebooku

Warto zainwestować w dobrze prowadzony fanpage na facebooku, czyli taki, który ciekawie opowiada o naszych produktach czy usługach, ale też taki, który jest aktualizowany. Profil jako fanpage na facebooku musi żyć i być ciągle aktywny. Fajnie, kiedy organizowane są różnego rodzaju konkursy, zadawane obserwującym pytania i zagadki, bo ludzie wtedy chętnie zaglądają na taki profil i biorą czynny udział w jego tworzeniu, dodając komentarze i udostępniając go często swoim znajomym. Dzięki takim zachowaniom my zyskujemy praktycznie darmową reklamę, często też w formie marketingu szeptanego, za który nikomu nie trzeba płacić, bo w sieci jest się widocznym. Kiedy ludzie sami nas polecają znajomym, zyskujemy zaufanie przyszłych klientów.
Fanpage na facebooku to też dobra metoda ogłaszania promocji na produkty czy usługi czy przekazywania ludziom informacji o nadchodzących wydarzeniach. Na fanpage’u możemy sami organizować wydarzenia, które będą realizowane w realnym świecie, ale na facebooku zyskujemy szybszy dostęp do potencjalnych uczestników, których możemy na nie zaprosić. Często ludzie nie wiedzą, co się dzieje w ich okolicy, a dzięki takiej stronce są w stanie w szybki i miły sposób się o nich dowiedzieć.

Prezentowanie umiejętności

Fanpage na facebooku jest bardzo dobrym sposobem, by prezentować wykorzystanie naszych możliwości przez wcześniejszych klientów – często z tego rozwiązania korzystają salony fryzjerskie i kosmetyczne, gdzie klientka zanim przyjdzie na jakikolwiek zabieg, ma możliwość obejrzenia umiejętności danej kosmetyczki czy fryzjerki.
Profil w postaci fanpage’a na facebooku stał się bardzo popularny w ostatnich latach również dlatego, że jest tani w utrzymaniu – nawet jeśli dokonujemy wpłat dla facebooka, by polepszyć naszą widoczność, nie ponosimy wielu innych kosztów, które trzeba by było wziąć pod uwagę przy prowadzeniu strony www. Facebook jest też bardzo intuicyjny w obsłudze, co daje nam ten komfort, że wiele rzeczy możemy zrobić tam sami, bez konieczności zatrudnienia dodatkowej osoby do prowadzenie strony www.
Oczywiście coraz popularniejsze w wielu firmach jest zatrudnianie osób do pracy w social media, gdyż firmy zauważają profity z działalności w mediach społecznościowych i efekty aktywności profili facebookowych danej marki są bardzo ważne.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here